Onderhoud

Onderhoudsweekenden 2017-2018:

Zaterdag 14 oktober en zondag 15 oktober 2017
Zaterdag 25 november en zondag 26 november 2017
Zaterdag 24 en zondag 25 maart 2018
Zaterdag 9 en zondag 10 juni 2018

Wekelijkse Onderhoudsvensters:
Dinsdag van 05:00 - 08:00 uur
Donderdag van 18:00 - 22:00 uur

Storing melden?

Tijdens kantooruren (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur)
U kunt een storing telefonisch of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in uw gebouw. Uw melding wordt direct opgepakt. 

Na kantooruren en in het weekend
U kunt een storing per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in uw gebouw. Uw melding wordt de eerstvolgende werkdag direct opgepakt.

Onderhoudskalender

« November - 2017 »
M D W D V Z Z
  01 02 03 04 05
06
07
08 09 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30  
dinsdag 07-11-2017
dinsdag 14-11-2017
woensdag 15-11-2017
donderdag 23-11-2017
00:00 - Update AppSense Database
Tussen 18:00-18:30 Onderbreking van centraal opgeslagen gebruikersinstellingen (weblogin en studenten-werkplekken)
00:00 - Onderhoud op Osiris
Tussen 18:00-21:00
00:00 - Onderhoud op diverse applicaties
Tussen 18:00 - 19:00 Applicaties: Manualmaster, Ika, Mercury, Traka, Sophos guard enterprise, Myprint, Appv5, Creston f...
00:00 - Update van MyTimetable
Tussen 18:00-21:00
00:00 - Onderhoud Maple TA
Tussen 18:00-20:00
00:00 - Update Sharepoint 2013
Tussen 18:00-21:00
vrijdag 24-11-2017
zaterdag 25-11-2017
00:00 - weekend onderhoud (25 en 26 november)
25 en 26 november: Korte onderbrekingen netwerk, TU Visitor niet beschikbaar. Aantal applicaties tijdelijk niet beschikb...
november 2017
zaterdag 25 november
25 en 26 november: Korte onderbrekingen netwerk,...

High Impact

Er zijn geen meldingen.

Storingen

17 november 2017 Stroomstoring

Start 09:47 In verband met een TU Brede stroomstoring zitten gebouwen zonder stroom. Het datacenter is overgegaan op noodstroom. Opgelost: 13:00 alle spanningsvoorzieningen zijn rond 13:00 hersteld. Datacenter werkt weer op de normale spanningsvoorziening.[meer > ]

Status: Afgerond 

16 november 2017 Apple macOS 10.13 High Sierra

Start 16-11 || macOS 10.13 High Sierra:
High Sierra wordt op dit moment nog niet door het SSC-ICT ondersteund. Ons advies is deze upgrade op dit moment niet te installeren.
We zijn aan het onderzoeken hoe deze versie functioneert met de huidige applicaties en installaties. Bij vragen kunt u contact opnemen met het Servicepunt (servicepunt.tudelft.nl).[meer > ]

Status: Openstaand 

31 oktober 2017 Problemen ERP LN

Aanvang: 09:41[meer > ]

Status: Openstaand 

17 oktober 2017 Lek gevonden in beveiliging wifi-netwerken

Aanvang 17 oktober 2017[meer > ]

Status: Openstaand 

© 2017 TU Delft

Metamenu