Onderhoud

Onderhoudsweekenden 2017-2018:

Zaterdag 14 oktober en zondag 15 oktober 2017
Zaterdag 25 november en zondag 26 november 2017
Zaterdag 24 en zondag 25 maart 2018
Zaterdag 9 en zondag 10 juni 2018

Wekelijkse Onderhoudsvensters:
Dinsdag van 05:00 - 08:00 uur
Donderdag van 18:00 - 22:00 uur

Storing melden?

Tijdens kantooruren (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur)
U kunt een storing telefonisch of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in uw gebouw. Uw melding wordt direct opgepakt. 

Na kantooruren en in het weekend
U kunt een storing per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in uw gebouw. Uw melding wordt de eerstvolgende werkdag direct opgepakt.

Onderhoudskalender

« September - 2017 »
M D W D V Z Z
 
01
02 03
04
05
06 07 08 09 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30  
vrijdag 01-09-2017
00:00 - Onderbreking van TOPdesk
Rond 20:00, onderbreking van 5 minuten.
dinsdag 05-09-2017
vrijdag 15-09-2017
dinsdag 19-09-2017
donderdag 21-09-2017
13:50 - Apple macOS 10.13 High Sierra
macOS 10.13 High Sierra:
High Sierra wordt op dit moment nog niet door het SSC-ICT ondersteund. Ons advies is deze upgra...
vrijdag 22-09-2017
dinsdag 26-09-2017
2017
dinsdag 26 september
Tussen 05:00 - 08:00

Onderhoudsmelding

28 november 2014 18:00 Leeftijd: 3 yrs

28, 29 en 30 november ICT Onderhoudsweekend

28, 29 en 30 november: werkzaamheden met grote impact op beschikbaarheid (draadloos) netwerk, verschillende ICT diensten en groot aantal applicaties.

ICT Onderhoudsweekend

Op deze pagina vindt u een overzicht van de werkzaamheden met tijdsindicaties die plaatsvinden in dit onderhoudsweekend. Wij vragen u hiermee rekening te houden bij de planning van uw eigen werkzaamheden. Houdt deze pagina goed in de gaten.  Als de werkzaamheden uitlopen, worden ze op zondag voortgezet.

Wijzigingen voorbehouden

Vrijdag 28 november

18.00 – 00.00 uur geen toegang tot groot aantal applicaties w.o. Blackboard, Osiris, Facilitator, Planon

In verband met werkzaamheden aan de database servers is een groot aantal applicaties niet beschikbaar. Een overzicht van deze applicaties vindt u hier. Deze werkzaamheden duren tot 12.00 uur op zaterdag.

 

Zaterdag 29 november

00.00 – 12.00 uur geen toegang tot groot aantal applicaties w.o. Blackboard, Osiris, Facilitator, Planon

In verband met werkzaamheden aan de database servers is een groot aantal applicaties  niet beschikbaar.  Een overzicht van deze applicaties vindt u hier. Deze werkzaamheden worden om 18.00 uur vervolgd.

 

08.00 uur – 10.00 uur: korte onderbrekingen TU Netwerk (ook draadloos), faculteitsservers, betalingsverkeer Sodexho en faciliteiten op Mekelpark

Er treden meerdere korte onderbrekingen op als u verbinding wilt maken met het TU Netwerk. Dit geldt ook voor het draadloos netwerk eduroam en de servers van de  faculteiten. Ook als u wilt pinnen, mobiel of via chip wilt betalen in de restaurants/coffee corners van Sodexho kunt u te maken krijgen met een onderbreking. De diverse faciliteiten op het Mekelpark ondervinden eveneens hinder van de werkzaamheden.

 

18.00 – 00.00 uur geen toegang tot groot aantal applicaties w.o. Business Objects, PeopleSoft, TIM, WAS.tudelft.nl

In verband met werkzaamheden aan de database servers is een groot aantal applicaties niet beschikbaar. Een overzicht van deze applicaties vindt u hier. Deze werkzaamheden duren tot zondag 12.00 uur. Business Objects zal de hele zondag niet beschikbaar zijn.

 

 

Zondag 30 november

Eventuele uitloop van de werkzaamheden van zaterdag mogelijk.

 

00.00 – 24.00 uur: inloggen in Business Objects en uitvoeren rapporten niet mogelijk

Door verschillende werkzaamheden kunt u niet inloggen in Business Object en kunnen ingeplande Business Objects rapporten niet uitgevoerd worden.

00.00 – 12.00 uur geen toegang tot groot aantal applicaties w.o. PeopleSoft, TIM, WAS.tudelft.nl

In verband met werkzaamheden aan de database servers is een groot aantal applicaties niet beschikbaar. Een overzicht van die applicaties vindt u hier.

09.00 uur – 11.00 uur: korte onderbrekingen in verschillende ICT diensten en applicaties, waaronder E-mail, Weblogin, Blackboard en SharePoint

Er zijn korte onderbrekingen te verwachten als u verbinding wilt maken met een aantal ICT diensten en applicaties. In onderstaande lijst ziet u om welke diensten of applicaties het gaat. Een aantal applicaties, A-Select en MDS, zorgt voor toegang tot andere ICT diensten en applicaties dan die in onderstaande lijst voorkomen. Het is daarom mogelijk dat u ook niet kunt inloggen op diensten en applicaties die niet in onderstaande lijst voorkomen.  Voor de onderbreking in de mail geldt dat er vertraging kan optreden in de ontvangst van de mail. Er gaat geen mail verloren.

 

A-Select               : dienst waarmee u met uw NetID toegang krijgt tot verschillende ICT diensten

Blackboard          : informatieplatform voor studenten

E-mail                    : Outlook en webmail

IMAP                     : een protocol waarmee mailclients mailboxen kunnen  benaderen (bijv.  Mozilla Thunderbird / Apple Mail)

Lync                    : communicatietool (w.o. bellen, chatten, videochatten) voor medewerkers

MDS                    : dienst waarmee u met uw NetID toegang krijgt tot verschillende ICT diensten

MFA                    : multifactor authenticatie dienst

Osiris                  : roosterinformatie voor studenten

Planon                : het registratiesysteem voor FMVG

SFTP                   : de dienst om grote bestanden te versturen

Sharepoint          : platform voor digitale samenwerking

Typo3                 : content management system voor de website van de TU Delft

Weblog               : de applicatie waarmee u een weblog kunt starten of bijhouden

Weblogin            : de website om op afstand verbinding te kunnen maken met het TU netwerk

Wiki                       : de applicatie waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt en gedeeld.


Categorie: onderhoud
© 2017 TU Delft

Metamenu